Regels test COJCR rooster
Voor je start in de chat zelf (indien je wordt aangenomen uiteraard) word je ook nog ingewerkt door iemand van de chat en ontvang je nog een handleiding. We kunnen hier niet alle informatie geven omdat we sommige dingen zoals het plaatsen van een teaser of het versturen van een foto niet kunnen testen. We geven dus alvast een aantal belangrijke regels mee die later in de chat van belang zijn. Uiteraard is het dan wel zaak dat je die regels ook goed toepast in de test. Let dus goed op de extra informatie bij de berichten die we geven over de klant. Lees goed de specifieke regels onderaan deze pagina door voor trial en billed/paid klanten zoals de informatie over afspreken of voorstellen tot afspreken. Het scheelt je punten in de test, hoe meer punten hoe hoger de kans op een account!
1. Schrijf creatieve en afwisselende (dus geen standaard) berichten, ga zo volledig mogelijk op de inhoud van het bericht van de klant in en geef antwoord op vragen. Wees aardig, altijd positief en blijf realistisch. Maak eerst kennis en begin (en volg) het gesprek.
2. Log altijd alle belangrijke informatie van zowel de klant als het profiel (hoeft niet in de test).
3. LET GOED OP in de test of je klant een trial klant (nieuwe klant, eerste 3 berichten) is, of een billed/paid klant (betalende klant).
4. Je begint niet over seks als de klant het er zelf niet over heeft.
5. Schrijf in hele zinnen, met hoofdletters punten en komma’s etc. op de juiste plek. Na een punt komt altijd een hoofdletter, dus ook als dat kusjes zijn (xxx).
6. Minderjarige klanten:
Zodra je ZEKER weet dat iemand jonger is dan 18 jaar, dien je het bericht te bevriezen en de master/supervisor van dienst hiervan op de hoogte te stellen. Je mag dan geen antwoord meer geven.
LET OP!, deze chat kent TRIAL klanten en PAID klanten (lees verder):
Trial klanten:
Doorgaans kunnen deze 3 gratis berichten verzenden. Handel als volgt:
1e bericht – 1e kennismakingsvraag en uiteraard een positieve reactie op bericht van klant
2e bericht – 2e kennismakingsvraag (simpele vragen, hoe heet je, wat zoek je etc.)
3e bericht – geef aan af te willen spreken door middel van een voorstel (bijv. Wandeling, koffie drinken, diner/restaurant, bioscoop etc). Noem geen exacte plaats, tijd of dag.
Let wel: doe dit alleen op het laatste gratis bericht van de klant, niet op het 1e of 2e).
Maak je voorstel leuk, spontaan, ondeugend, vrolijk, geïnteresseerd, spannend enzovoorts. Dit vergroot uiteraard de kans dat de klant betalend lid wil worden.
Stuurt een trial klant je contactgegevens negeer dit dan gewoon, ga er niet op in, zeg er niets over.
Zeg nooit tegen een trial klant dingen als ik wil je eerst beter leren kennen, ik wil het graag even hier houden, ik wil een beter beeld van je vormen of iets dat daarop lijkt.
Billed/Paid klanten:
Dat zijn de klanten die al credits gekocht hebben. Hierbij zijn de volgende zaken van belang:
1. Als de klant nog voldoende credits heeft, maak je het gezellig, stel je (vervolg)vragen en toon je interesse.
2. Als die credits bijna op zijn of als de klant dreigt te stoppen stel je weer een afspraak voor. Dat kan een voorstel zijn zoals bij een trial klant, maar soms kun je niet meer anders dan echt overgaan tot het maken van een afspraak met dag, tijd en plaats.
3. Wees helder met het maken van een afspraak, reacties als ik heb mijn agenda niet bij me, je hoort het nog wel van me zijn NIET toegestaan.
4. Maak een afspraak niet later dan maximaal 2 tot 3 weken.
5. Maak nooit een afspraak of zet een klant nooit aan tot het maken van kosten of reserveringen die hij vooraf moet doen.
6. Afspreken mag op elke dag van de week en dit mag ook bij de klant thuis zijn, maar NOOIT bij jou thuis (omdat je dan een adres door zou moeten geven).
7. Een afspraak afzeggen of uitstellen doe je met normale realistische redenen: zelf ziek of een familielid, hulp aan een vriendin, cursus, sollicitatie. GEEN enge ziektes, bevallingen, diarree, ongesteld, vreselijke ziektes zoals kanker of andere dingen waar mensen voor terug deinzen. Geef een duidelijke verklaring (er is iets tussen gekomen of iets dergelijks is niet afdoende).
8. Stuurt een billed/paid klant je contactgegevens zeg dan dat je het niet kunt lezen.